Pomoc

Staramy się wychodzić naprzeciw potrzebom Klientów zatem stworzyliśmy dział, gdzie odpowiemy na najczęściej zadawane pytania i przedstawimy najważniejsze informacje.

Lista tematów

  • Umowy zawarte przed 1 stycznia 2012 roku
    Osoby będące abonentami firmy EMIT, a chcące skorzystać z naszej nowej oferty, muszą dokonać aktualizacji umowy. W tym celu prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt.
  • Jak uzyskać dostęp do eBOK?

    W celu uzyskania/odzyskania dostępu do eBOK należy przesłać wniosek na adres biuro@emit.pl.

    Dane dostępowe zostaną wysłane na adres mailowy podany przez Klienta w Umowie.

    Dostęp do eBOK możliwy jest tylko dla Klientów, którzy zawarli/zaktualizowali umowę po 1 stycznia 2012 roku.
  • Wolne działanie Internetu

    Ze względu na fakt, że od czasu do czasu ktoś zgłasza problem wolnego działania Internetu, poniżej znajduje się instrukcja jak to zrobić, aby takie zgłoszenie miało sens i jednocześnie pomogło rozwiązać dany problem.

    Instrukcja jak zgłaszać problem wolnego działania Internetu